Шановні клієнти, ми прагнемо, аби ви були повністю задоволені вашою покупкою в інтернет-магазині Möbel. Якщо з будь-якої причини ви не задоволені придбаним товаром, ви можете скористатися правом на обмін або повернення відповідно до наступних умов:

Право на повернення

  • Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту його отримання, за умови, що товар не був у використанні та зберігає свій первісний вигляд, упаковку та повний комплектацію.

Умови обміну та повернення

  • Обмін та повернення товару здійснюється за наявності оригінального чека або іншого документа, що підтверджує покупку.
  • Товари, що повертаються або обмінюються, повинні бути без слідів використання, у повній комплектації та в оригінальній упаковці.
  • Обмін або повернення товарів, придбаних за акційною ціною або зі спеціальними знижками, здійснюється за певними умовами, які можуть відрізнятися від стандартних.

Процедура повернення

  1. Для ініціації процесу повернення, будь ласка, зв'язуйтеся з нашою службою підтримки клієнтів за телефоном або через форму зворотного зв'язку на нашому сайті.
  2. Уточніть причину повернення та надайте всі необхідні деталі (номер замовлення, назву товару тощо).
  3. Отримайте інструкції для відправлення товару назад до магазину.

Відшкодування

  • Після отримання та перевірки поверненого товару ми надішлемо вам підтвердження та здійснимо відшкодування на ваш банківський рахунок або картку протягом 14 робочих днів.

За додатковою інформацією та у разі будь-яких запитань, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки. Ми завжди готові допомогти вам!

FAQ

Як працює післяплата?

Якщо ви обираєте післяплату під час оформлення замовлення, тоді оплатити його ви маєте вже після отримання на поштовому відділенні. Перед переведенням грошей обов’язково перевірте товар на цілісність.

У разі післяплати ви сплачуєте ще 20 грн за пересилання грошей та 2% від самої суми замовлення. Детальніше про це можна дізнатися на сайті перевізника або в оператора відділення.

Що робити, якщо мені прийшов пошкоджений товар?

Перед відправленням товару ми ретельно оглядаємо його. Тому можемо гарантувати ідеальний стан замовлення.

Під час оформлення пересилання ми також страхуємо посилку, щоб у разі форс-мажору ви змогли б отримати повноцінну компенсацію від перевізника.

Завжди оглядайте вміст посилки у присутності поштового оператора або кур’єра, щоб вони могли засвідчити недоліки товару або ж його цілісність. Якщо ви оглянете вміст коробки самостійно, то втратите можливість отримати компенсацію за несправне майно.

Вартість та строк доставки визначаються поштовою службою.

Коли я отримаю гроші за повернене замовлення?

В такому разі гроші надійдуть вам протягом 2 тижнів з моменту, коли товар відвантажили на нашому складі.

Які товари не можна повернути?

Деякі категорії товарів не підлягають поверненню:

  • позиції з уцінкою;
  • матраци;
  • позиції, виконані під індивідуальне замовлення;
  • з пошкодженнями, про які було заявлено вже після отримання.