Ростислав15 січня 2024 19:41
1111111
Я використовую акумулятор приблизно з 3 місяців, про який він уже двічі згадувався. Перша скарга стосувалася бризок фарби на рингу, при прямому контакті з стільницею. Другий раз був уже помічений при заміні першого, тут продукт довелося пошкодити раніше, можливо, заводську втрату. Ріса у видимій місці означала, що Ікеа повинна знову турбуватися. Третя гра була ретельно переглянута з кожної сторони, щоб запобігти можливому встановленню, якщо вона знову була пошкоджена. Виявилося, що стружки фарби також знаходяться на внутрішніх частинах ручок ... однак, через тривалий час очікування та чергову скаргу, я вирішив залишити і встановити це третє мистецтво, осколки делікатні, майже невидимі. Господь записав цей факт у картці скарги у випадку "W". Крім самого продукту, система скарг в IKEA - це плюс, вам не доведеться про що -небудь турбуватися, просто зробити місце доступним для зборів :)